..:: Rinia ::..

Vendi Ku Mblidhen Rinia Shqiptare
 
HomePortalCalendarGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Share | 
 

 Dieta tė ndryshme pėr tu dobesuar!!!

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Qendr@King
Administrators
Administrators


Number of posts: 53
Age: 20
Vendndodhja ?: Italy
Registration date: 2008-04-30

PostSubject: Dieta tė ndryshme pėr tu dobesuar!!!   Thu May 01, 2008 3:16 pm

tė dashur anetare kėtu "ju" mund tė shkruani dieta tė ndryshme qe ndihmojne pėr tu dobesuar!!! femra dhe meshkuj mirepres dietat e tuaja personale, apo tė degjuara dhe pse jo shkruani dhe mendimet qe keni pėr keto dieta: se sa funksionojne etj...

nuk e di nese ekziston ne teme e tille, nqs po athere adminat ta bashkangjisin me ate! flm.



disa keshilla se si tė hani!

1. Ha pak ne intervale tė shpeshta:- ne vend qe tė hani njė dose tė madhe ushqimi pernjeheresh (gje qe shaiptaret e kane tradite) mundohuni tė hani njė sasi tė vogel ushqimi ne inervale tė ndryshme tė dites.

2. MOS ha para se tė biesh tė flesh:- ėshtė e thene qe po tė hash mbas ores 7 tė darkes ose me e shumta mbas ores 9 tė darkes dhe tė biesh ne gjumė athere i gjithė ushqimi qe ha do tė kthehet ne "fat"(dhjame) dhe nuk tė ndihmon ne procesin e dobesimit perkundrazi ka efektin e kundert.

3. mundohuni tė lani dhembet gjithmone:- gjithashtu po i pastruat dhembet me kolinoz para se tė hani tė ndihmon qe tė mos hani shumė pasi i jet njė shije ushqimit kur e hani jo dhe aq tė mirė.

4. embelsirat:- mundohuni tė rralloni ngrenien e ushqimeve qe pėrmbajnė sheqer pasi e dini qe sheqeri ėshtė armiku numer 1 i shendoshllikut.

5. hani perime para ēdo gjelle ( ose me mirė vetem perime) se jane procesohen me shpejt ne stomak.

6. bėni njė kalendar tuajin ku mbani shenim se sa gram/kile po humbisni ēdo jave, kjo ėshtė dicka qe tė motivon pėr tė arrire piksymin qe doni.

7. kur tė dilni neper restorante mos mendo se ēdo gje qe tė sjellin ne pjate duhesh ta hash. peratite veten qe tė mos shkosh me ate ide.

8. kur tė dilni tė bėni pazar pėr ushqime duhesh ne kesh ne mendje se sa kalori ēdo gje ka, dhe mundohu tė blesh gjerat e duhura dhe jo gjerat qe do syu.

9. ha ngadale:- kur hani mundohuni tė pertypeni ngadale dhe jo shpejt pasi ne kete menyre ngopeni me pak gje dhe e shijoni ushqimin me shumė.

10. pi uje gjate ditėn tė pakten 3lr.

11. nqs ndiheni tė uritur rrejeni veten me cumcakez. pertypni cumcakez dhe pas disa minutash do harroni se ju vinte uri.

12. uleni sasine e ngrenies se bukes, ships, patatina, gjerat me krip shumė
_________________
Back to top Go down
View user profile http://rinia-ks.forumotion.com
 

Dieta tė ndryshme pėr tu dobesuar!!!

View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
..:: Rinia ::.. ::  ::  ::  :: -